سئو سايت | بهينه سازي سايت سئو سايت | بهينه سازي سايت .

سئو سايت | بهينه سازي سايت

مقايسه جوملا و وردپرس

سئو

جوملا و وردپرس دو مورد از بهترين سيستم هاي مديريت محتواي تحت وب مي باشند كه داراي امكاناتي فراواني براي طراحي و پياده سازي سايت هاي اينترنتي هستند. وردپرس با توجه به قدمت و سادگي استفاده از آن محبوب ترين سيستم مديريت محتوا به شمار مي آيد كه امروزه در حدود ۲۵ درصد از سايت هاي طراحي شده با استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس طراحي شده اند. در مقابل جوملا به نسبت وردپرس قدمت كمتري دارد و تعداد سايت هاي كمتري با استفاده از جوملا طراحي شده اند. اين دو سيستم مديريت محتوا هر يك توسعه دهندگان و طرفداران خاص خود را دارند كه هر يك از مزيت هاي سيستم مديريت محتواي خود نسبت به ديگري مي گويد. داركوب با توجه با سابقه ۱۳ ساله طراحي سايت خود و پياده سازي ۲۵۰۰ وب سايت تجربه فراواني در زمينه طراحي سايت با جوملا و وردپرس دارد و با توجه به اين تجربه مي تواند هر دو سيستم را به خوبي مورد بررسي قرار دهد.
سئو وردپرس

تنظيمات پيش فرض وردپرس براي سئو و بهينه سازي وب سايت مناسب نيست و حتما مي بايست وب سايت زير نظر متخصص سئو و بهينه سازي سايت تنظيم و راه اندازي شود تا مشكلي از بابت سئو در سايت وجود نداشته باشد. قبل از همه سئو كار مي بايست آدرس دهي صفحات را براي موتورهاي جستجو بهينه سازي نمايد و منوبندي و ساختار صفحات را به صورت كاربر پسند و قابل فهم براي كاربران پايه ريزي نمايد و همچنين براي افزايش سرعت وب سايت اقدامات لازم را در سايت انجام دهد.
سئو جوملا

تنظيمات پيش فرض جوملا نيز براي سئو و بهينه سازي مناسب نيست و به مانند وردپرس حتما مي بايست بهينه سازي گردد. آدرس دهي مي بايست براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شود و پس از راه اندازي وب سايت مي توان از روش هاي مختلف بهينه سازي سرعت نظير كش، فشرده سازي سرعت وب سايت را بالا برد. منوبندي و ساختار وب سايت حتما مي بايست زير نظر متخصص سئو و بهينه سازي وب سايت چيدمان گردد تا وب سايت بهترين نتيجه را در موتورهاي جستجو بگيرد.
تفاوت هاي جوملا و ورپرس در زمينه سئو

هر دو سيستم براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شده اند و در صورتي كه به درستي نصب و راه اندازي شوند مشكلي از نظر سئو و بهينه سازي نخواهند داشت. سيستم ساختار اطلاعات جوملا به صورت شاخه اي مي باشد به اين معنا كه يك آيتم مربوط به يك دسته بندي در فلدر آن دسته بندي قرار مي گيرد و آدرس مربوط به هر آيتم در جوملا آدرس فلدر دسته بندي به علاوه آدرس صفحه خواهد بود حال آنكه وردپرس براي صفحه بندي آدرس دهي خود داراي تنظيماتي مي باشد كه مي توان مطابق ميل آدرس دهي صفحات را تغيير داد. تنها تفاوت اصلي اين دو سيستم مديريت محتوا در آدرس دهي صفحات آن ها مي باشد.
نتيجه گيري

امكانات جوملا و وردپرس امروزه با توجه به به روز رساني هاي اخير اين دو سيستم مديريت محتوا تا حد زيادي شبيه به هم مي باشد و اين دو سيستم مديريت محتوا تفاوت چنداني در زمينه سئو و بهينه سازي سايت ندارد. تنها كافي است وب سايت زير نظر متخصص سئو و بهينه سازي وب سايت و به درستي پياده سازي گردد تا مشكلي از بابت اصول سئو در سايت وجود نداشته باشد. در حقيقيت مهم اين نيست كه سايت توسط كدام سيستم مديريت محتوا پياده سازي گردد. موردي كه اهميت دارد آن است كه وب سايت به درستي و با كيفيت و با روش هاي درست و اصولي پياده سازي گردد. در صورتي كه با يك وردپرس كار صحبت نماييد معمولا به شما اعلام مي نمايد وردپرس از جوملا بهتر است و در صورتي كه با جوملا كار صحبت نماييد معمولا جوملا كار با شما اعلام مي نماييد جوملا از وردپرس بهتر است. داركوب با توجه به تجربه فراوان طراحي سايت توسط اين دو سيستم مديريت محتوا به شما اين اطمينان را مي دهد كه اين دو سيستم تفاوت چنداني در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت ندارد.
نكات مهم سئو براي استفاده از اين سيستم ها

در صورتي كه در زمينه طراحي وب و سئو مبتدي هستيد هرگز سايت خود را بدون مشاوره سئو پياده سازي ننماييد و بهتر است وب سايت زير نظر متخصص سئو و بهينه سازي وب سايت طراحي گردد. پس از طراحي سايت با رعايت اصول و قواعد مي بايست نسبت به ايجاد و بارگذاري محتوا در سايت اقدام نماييد. بك لينك سازي نيز مي بايست زير نظر متخصص سئو و بهينه سازي وب سايت انجام گردد


برچسب: آناليز سايت، تكنيك هاي سئو، سئو و بهينه سازي، سئو چيست، عوامل موثر بر سئو، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۳:۴۳ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :